Podejście wygrane do finansowania reformy służby zdrowia cd

Załóżmy na przykład, że rząd ograniczył wykluczenie na poziomie typowej składki ubezpieczeniowej opłacanej przez pracodawcę (obecnie 4 700 USD dla osoby prywatnej i 12 800 USD dla rodziny), począwszy od 2012 r., I indeksował ten limit w tempie wzrostu konsumenta wskaźnik cen (tak, aby górna granica wzrosła, ale wolniej niż składki). Taka polityka doprowadziłaby do 500 miliardów dolarów do 2019 roku. Znaczne dochody wzrosłyby nawet przy wyższym pułapie. Limit ustalony na poziomie 75. percentyla rozkładu premii, tak aby tylko plany ubezpieczeniowe w górnym kwartale zakresu cen podlegały opodatkowaniu, spowodowałby 330 miliardów dolarów między 2012 a 2019 r. Lub, bardziej progresywnie, ograniczenie wyłączenia podatkowego poziom typowej składki, ale tylko dla rodzin, których dochody roczne przekraczają 125 000 USD, przyniosłoby 340 miliardów USD w latach 2012-2019. Ostateczna krytyka ograniczenia wykluczenia podatkowego polega na tym, że byłoby to niesprawiedliwe dla grup o wysokich kosztach – na przykład dla osób mieszkających w państwach, w których ubezpieczenie jest szczególnie drogie lub pracujących dla pracodawców ze starszą siłą roboczą. Ale ten problem można łatwo rozwiązać, dostosowując pułap, aby uwzględnić różnice między firmami w zakresie podstawowych czynników kosztowych. Na przykład pracodawcy mogą łatwo obliczyć współczynnik korekty oparty na lokalizacji firmy lub wieku jej pracowników, który mógłby zostać użyty do ustalenia limitu.
Pomimo oporu przed zmianą status quo, uważam, że najbardziej sensownym źródłem finansowania powszechnego zasięgu byłaby redukcja kosztownego, regresywnego i nieefektywnego subsydiowania ubezpieczeń sponsorowanych przez pracodawcę. Ograniczenie wykluczenia byłoby bardzo postępowe i przyniosłoby dodatkową korzyść w postaci zmniejszenia zachęt do nadużywania i nadmiernych wydatków na opiekę zdrowotną. To korzystne rozwiązanie poprawiłoby istotną wadę naszego obecnego systemu, jednocześnie zwiększając dochody niezbędne do pokrycia kosztów nieubezpieczonych.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Nie zgłoszono żadnego potencjalnego konfliktu interesów związanego z tym artykułem.
Ten artykuł (10.1056 / NEJMp0904855) został opublikowany 10 czerwca 2009 r. O godzinie.
Author Affiliations
Z Massachusetts Institute of Technology, Cambridge.

Powołując się na artykuły (7)
Zamknij Cytowanie artykułów
[patrz też: transkrypcje nagrań, olejek arganowy, Upadłość transgraniczna ]

Powiązane tematy z artykułem: olejek arganowy transkrypcje nagrań Upadłość transgraniczna